dag 20 Epcot 2

12 mei 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag op tijd opgestaan, en na het ontbijt zijn we richting Epcot gereden. Dit park hadden we al op dag 8 gezien, maar nog lang niet alles. Het is al druk bij het parkeerterrein. Hoewel er echt wel 200 invaliden parkeerplaatsen per park zijn, lijkt het erop dat we verderop moeten parkeren. Maar gelukkig komt er snel een plaatsje vrij.

Wanneer we het park inlopen, bij Spaceship Earth, begint het te spatten...Dus maar even een shop in, het gaat wat harder regenen, maar evengoed is het rond de 28 graden. Okay, maar even improviseren dus.... een paar  characterspots die meestal altijd binnen zijn. Bij starbucks een cappuccino, nog een ontmoeting met Baymax en Joy, en wat filmpjes in een mega theater. Daarna gaan we gezellig lunchen bij het Garden grill restaurant. Heel leuk, want het restaurant draait heel langzaam rond, en zie je steeds een stukje van de attractie the Land. Het eten is heerlijk! Je betaald 1 prijs per persoon en krijgt dan van alles op je tafel, stukjes kip, stoofvlees, diverse groente, aardappelpuree, frietjes.... Tijdens het eten komen knabbel en babbel, pluto en mickey even langs. Weer een leuk eetmoment.

Na de lunch is het gelukkig weer droog, en gaan we richting showcase, kijken we rond in China en Japan, zien we Belle in Frankrijk. Bij Frozen in Noorwegen is het megadruk. Zelfs met de fastpass gaat dat een tijd duren. We leggen de beslissing bij Wesley, want hij wilde deze attractie juist nog graag doen vandaag. Wesley kiest om naar onze condo te gaan, het was ook weer een lange dag....

1. Astrid Reulen:
    13 mei 2018
    Wat is het toch leuk opstaan, iedere morgen even lezen hoe het met jullie gaat! Ik zal de verhalen straks nog missen en vooral de foto’s van dat stralende gezicht van Wesley! Geniet nog even!
  2. Barbara:
    13 mei 2018
    Lieve Ger Fred en Wesley nog even aan het genieten van jullie laatste volledige dag. Wat is de vakantie snel gegaan en wat hebben we jullie zien stralen. Wat een pret hebben jullie gehad en wat een geweldige belevenissen. Nog heel veel plezier de laatste uurtjes van deze vakantie. Alvast een hele goede en voorspoedige terugreis. Veel liefs ook van (o)ma. Liefs bar xxx❤😘👍🍀
  3. Gerda Al - de Jong:
    13 mei 2018
    Op weg naar een vakantie van optima forma, die blijft nog lang hangen!
  4. Ilse van der Horst:
    13 mei 2018
    Nog genieten van de laatste uurtjes in Florida. Het was heerlijk om jullie verhalen te lezen, dat jullie zoveel plezier hebben. Geniet nog eventjes. Ik wens jullie een hele goede voorspoedige reis terug. Tot in Nederland 🤗 😘
  5. Wesley, Fred & Gerry:
    14 mei 2018
    dank jullie wel! Zó leuk dat jullie ons volgen en gevolgd hebben. We vliegen morgenavond pas, via Miami naar Schiphol. Nu eerst maar even een nachtje goed slapen! tot morgen! 😘