dag 22 on our way home

14 mei 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Alles op👍🏼

Vanavond vliegen we weer via Miami richting Nederland. De koffers zijn weer gepakt, we zijn er weer klaar voor, hoewel we hier best nog wat willen blijven. We hebben veel gedaan en gezien, maar nog niet alles. Twee koffers medische bagage zijn netjes gebruikt hier, dus weer met 2 volle koffers aankopen terug😃

Het regent vandaag helaas, en eigenlijk moesten we uitchecken voor 11 uur, maar we mogen gelukkig net zo lang in ons appartement blijven, totdat we naar het vliegveld gaan. Daar leveren we onze geweldige huurauto weer in, en gaan we weer inchecken, douane en paspoortcontrole. Hopen dat het wat beter gaat met de Stabilostoel. We hebben het wel opgelost met kussens en rolletjes van dekens, maar het zou fijn zijn als de stoel wel doet waarvoor we hem gekocht hebben.

jullie kunnen onze vliegreis weer volgen, hoewel jullie als het goed is lekker liggen te slapen😃

tot in nederland!😘👋🏼

1. Astrid Reulen:
    14 mei 2018
    Bedankt voor het “meereizen”, ik heb genoten van de verhalen, veilige terugreis en geniet van de waanzinnige herinneringen.
  2. Gerda Al - de Jong:
    14 mei 2018
    Het goede zit er op! Wat overblijft is het gevoel, de herinneringen, alles wat jullie samen gedeeld hebben en ... als het begint te vervagen ... de foto's, video's en verhalen! Veel aan elkaar vertellen over : weet je nog toen ... en dan komt er weer van alles terug.
    Maar nu eerst de lange vlucht terug. Rust een beetje uit en geniet er evengoed maar een beetje van. Succes en tot later op Facebook!
  3. Sascha:
    14 mei 2018
    Wat een fantastische vakantie hebben jullie met elkaar gehad,aan de verhalen en foto,s te zien.
    Goede reis terug 💋
  4. Mijke:
    15 mei 2018
    Succes met de terugreis. Heel fijn dat ik ook een beetje mee mocht door jullie verhalen, foto's en filmpjes. Wat een prachtige reis hebben jullie waar jullie nog lang op kunnen teren👍🏼🏳️‍🌈
  5. Hans:
    15 mei 2018
    Welkom thuis. Geweldig om jullie verhalen en foto's te mogen meebeleven