dag 21 Nooit nooit nooit meer naar huis dag!!!

13 mei 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag de laatste dag dat we nog gebruik kunnen maken van onze disneyworld tickets. En zoals altijd onze vakantie eindigt, met een nooit nooit nooit meer naar huisdag, waarin we alledrie nog iets kunnen kiezen om die laatste dag te doen. We kozen alledrie voor Magic Kingdom. Eerst hebben we genoten van de Motherdaysbrunch in het Grand Floridian hotel. Het is en blijft een prachtig hotel en je blijft steeds nieuwe dingen zien.

Na de brunch reden we met de monorail naar Magic Kingdom. Net toen we Mainstreet inliepen, begon het te druppelen....Gelukkig hebben we nog wat foto’s kunnen maken, maar toen moesten toch de regencape’s aan. We deden nog onze favo attracties, Buzz lightyear, it’s a small world, de kleine zeemeermin en Wesley wilde nog een keer in de pirates of the carribean. Daarna ging het pas echt goed plenzen en het zag er niet naar uit dat het snel droog zou worden. Het vuurwerk als afsluiting hebben we dus helaas moeten laten gaan. Maar waar hebben we het over? We hebben de laatste 3 weken zoveel kunnen doen en zien!

Terug in het appartement, hebben we de rest van de koffers ingepakt, want morgenochtend moeten we voor 11 uur ons appartement verlaten. De douche/toilletstoel word weer opgehaald, en dan is het even tijd overbruggen, want we vliegen pas ‘s avonds om 6 uur plaatstelijke tijd terug, en er wordt regen voorspelt. We gaan het zien, het zal uiteindelijk allemaal weer goed komen.

1. Hans van Haarlem:
    Lieve Wesley, Gerry en Fred,
    Wat is de tijd snel gegaan nog maar één nachtje in USA. Eén ding is zeker, het was een reis om nooit te vergeten. Ik denk dat ik het zelfs ga missen, de dag beginnen met een nieuw verhaal ,foto's en video's.
    Hoop dat het meevalt met de voorspelde regen en dat jullie nog wat kunnen doen. Op naar Miami en dan naar Amsterdam.
    Bedankt voor jullie mooie belevenissen en een goede terugreis!!!!
    Laterrrr!!!! Hans
  2. Barbara:
    14 mei 2018
    Lieve Ger Fred en Wesley een hele mooie dag nog en hopen dat ze er flink naast zitten met de regen. Ik kan me voorstellen dat het vandaag een dag is met een lach om wat jullie allemaal voor geweldige en onvergetelijke dagen hebben meegemaakt en een traan dat het nu voorbij is....niet alleen koffers met bagage nemen jullie mee maar ook een bagage met heel veel mooie herinneringen. Een hele goede reis en terugvlucht. Dit neemt niemand meer van jullie af. Veel liefs bar xxx👍💋❤😘
  3. Lucienne:
    Goedemorgen allemaal,
    Jammer voor jullie dat het er allemaal weer op zit deze geweldige vakantie maar de mooi herinneringen zullen altijd blijven. Een goede vlucht naar huis.
    Vele groetjes en liefs van Oma Corry en Lucienne
  4. Jannie:
    14 mei 2018
    Genoten van alle verhalen, foto's en video's
    Veilige reis terug
  5. Wesley, Fred & Gerry:
    14 mei 2018
    dank jullie wel! we gaan nog even genieten van de vliegreis, want we gaan nog lang niet naar huis natuurlijk....😏