nog steeds aan het na genieten

3 juni 2018 - Koedijk, Nederland

Inmiddels zijn we 3 weken thuis van onze onvergetelijke reis. We krijgen nog steeds hele leuke reacties op ons blog en we zien dat we nog steeds gevolgd worden. Leuk!

Alle drie zijn we weer in de werkmodus, weer vol in de afspraken en het regelen van de dagelijkse bezigheden.  De jetlag is verdwenen, we hebben een enorme verzameling van foto's , filmpjes die langzaam aan verzameld worden tot 1 geheel. En nog steeds bij het natafelen raken we niet uitgepraat over onze reis. Wat was het mega gaaf! Wesley begint en eindigt nog steeds zijn dag ermee, laat iedereen die wil zijn digitale fotoboek zien en blijft enthousiast.

Dit nodigt uit tot een vervolg natuurlijk. We weten nu dat het goed reizen is met een vliegtuig met Wesley, dus als we weer de kans krijgen om een mooie reis te maken, gaan we dat zeker doen. Volgend jaar staat er weer een operatie op het programma. De batterij van de baclofenpomp van Wesley raakt dan op, en moet de pomp vervangen worden. Dit zijn altijd spannende operaties en hoe Wesley deze operatie weer gaat doorstaan. Maar als daarna weer alles werkt zoals het werkt, hopen we in 2020 weer iets moois te plannen. Dat is nog wel heel ver weg, maar we zijn alvast opnieuw begonnen met sparen!!!

Dromen zijn er om waar te maken!