dag 15 Hollywood Studio’s

7 mei 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag weer een dagje Hollywood Studio’s, want ook daar hebben we lang niet alles gezien. Aangezien het rustig opstaan, douchen en ontbijten prima voelt, hebben we dit vandaag ook weer gedaan. Rond 12 uur liepen we het park in, en zagen we gelijk de Starwarstroopers rond marcheren. Na een heerlijke cappuccino bij Starbucks, gingen we naar Indiana Jones stunt spectacular! Daar zie je in een voorstelling hoe ze special effects gebruiken in een film zoals Indiana Jones.

Wesley had inmiddels weer trek in een wafel met kaneel en poedersuiker, dus ff snacken en wat drinken, want het is alweer erg warm vandaag.

Daarna volgt Frozen sing along, waarbij Wesley lekker meegalmd😃 Omdat we nog even tijd over hebben tot de volgende show, gaan we nog even met Mickey als tovenaarsleerling op de foto. Dat was ook weer leuk! ze maken er echt werk van tijdens de fotomomenten, er heerst een aanstekelijke vrolijke sfeer!

En tot slot bezoeken we de minimusical the Beauty and the Beast. Weer genieten! Het is inmiddels 5 uur en we lusten wel weer wat. We gaan eten bij sci-fi dine in theater restaurant. Dat is een restaurant in jaren 50 stijl, een drive in bioscoop. De tafeltjes waaraan je eet zijn auto’s en je kijkt dan tijdens het eten naar het scherm. Een erg leuke ervaring weer. Het eten is Amerikaans, hamburgers en superlekkere milkshakes. Heerlijk allemaal, maar véél te grote porties.

En dan houden we het gezien voor vandaag...nog wel een winkel in om te shoppen, want we hadden in het begin van het park leuke borden in een winkel gezien!

En ja, het klinkt afgezaagd, maar het was weer een superleuke dag! Nu lekker wat drinken op het terras met de voetjes omhoog, want de stappenteller is héél trots op ons😃

1. Mijke:
    Zo cool allemaal.
  2. Petra:
    8 mei 2018
    Heerlijk om te zien en te lezen dat jullie genieten!! Vooral zo doorgaan 😎💋
  3. Gerda Al - de Jong:
    8 mei 2018
    Nog steeds geen moment over om te vervelen! Het blijft wel hard werken zo'n vakantie in een heel andere wereld, of niet soms?! ;-)
  4. Wesley, Fred & Gerry:
    8 mei 2018
    ja het is pittig, maar nemen ook voldoende rust, en voldoende afwisseling op de dag. niet haasten, maar kijken wat kan op een dag!