dag 17 Be Our Guest restaurant

9 mei 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag gingen we na een rustige ochtend richting Magic Kingdom. We deden wat attracties in Fantasyland, ontmoette Wesley wat Prinsessen en zagen we de Festival of Fantasyparade,

We hadden voor vandaag het Be Our Guest restaurant gereserveerd. Dit restaurant is vanaf  3 maanden van te voren te reserveren en dan moet je snel zijn, want ze zitten zo vol. Gelukkig is het ons gelukt om voor vandaag een tafeltje te reserveren. Het is een restaurant met het thema van the Beauty and the Beast. Na ons gemeld te hebben, moesten we vooraf onze bestelling opgeven voordat we een tafeltje konden uitzoeken. Dan kom je de grote balzaal binnen van de film. Prachtig om te zien. We vinden een grote ronde tafel, altijd handig met een rolstoel. We kunnen zelf ons drinken halen, word ons verteld en het eten word op onze tafel geserveerd. Okay, hoe weten ze dan waar WIJ zitten? De gastvrouw lacht geheimzinnig: it's magic! lacht ze.

Het drinken kun je zelf tappen in papieren bekers. Hoort eigenlijk niet bij de entourage, maar ja onze kleding, en die van onze medegasten, ook niet.

Even later komt er een mevrouw met een chique verrijdbaar tafeltje met ons eten, echt álá Beauty and the Beast. We denken zelf dat ze foto's maken als je besteld, zodat ze weten bij welke tafel wat geserveerd moet worden. Wesley krijgt een mooie beker met verlichting erin. Het eten smaakt goed, is niet héél erg bijzonder, maar samen met de entourage en de in stijl geklede bediening, maakt het toch weer een sprookjeservaring.

1. Jolanda:
    10 mei 2018
    Die wes, al die mooie dames om hem heen. 😉
  2. Ilse van der Horst:
    11 mei 2018
    Verwennen Wes 😃! Fantastisch!
  3. Gerda Al - de Jong:
    11 mei 2018
    Pas maar op, straks blijft Wesley nog aan een prinses vastzitten en gaat hij niet mee terug naar Nederland! Wat een beauty's!
  4. Wesley, Fred & Gerry:
    12 mei 2018
    Als het aan Wesley ligt blijft hij hier nog even....😃 maar ja, er moet weer gewerkt worden hè? 💵💶en hij heeft altijd de foto’s nog!📸