dag 10 Universal Studio's 2

2 mei 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag gingen we voor de 2e keer en laatste keer naar de Universal Studio's. We hadden een ticket voor 2 dagen, en 2 parken binnen 7 dagen. Dit hadden we in Nederland al geregeld, omdat vooruit tickets bestellen veel goedkoper is.

Het was weer een geslaagde dag, Met wat andere attracties en weer leuke ontmoetingen met characters. zie onze foto's.

We zagen ook de parade en wat minishows van the blues brothers, verschrikkelijke ikke en nog meer. Ondanks dat het erg warm was vandaag hebben we het toch tot half 6 uitgehouden. Daarna hebben we heerlijk gegeten bij de Mexicaan op de Citywalk, even buiten de parken van Universal studio's. We hebben gesmuld van de Burrito's, Wesley ook! die eet gewoon gezellig met alles mee! En wat gaat hij lekker. Hij geniet met volle teugen, Pakt zijn rust en slaapt 's nachts als een os...

We zijn nu ongeveer op de helft van onze reis, en hebben al zoveel moois meegemaakt. Eigenlijk al meer dan we durfden hopen. We gaan weer verder, er is nog zoveel te zien en te doen. Eerst maar eens lekker slapen!

er staan weer wat nieuwe filmpjes op het blog!

1. Mijke:
    3 mei 2018
    Oh het ziet er allemaal zo gaaf uit. Het is zo on-nederlands lekker helemaal over de top zoals het eruit ziet. Al die mensen in pakken...ppfff bloedje heet lijkt mij. En zat er ook iets in die transformers?
    Het ziet er indrukwekkend uit😊
  2. Wesley, Fred & Gerry:
    3 mei 2018
    het is héél indrukwekkend! ik heb er ook een filmpje van op het blog gezet
  3. Jet:
    Superdepuper
  4. Lucienne:
    3 mei 2018
    nou nou wat hebben jullie al veel gezien wat fantastisch!!!!! en nog veel meer voor de boeg dat blijft genieten voor jullie
    veel liefs en een dikke kus voor Wesley
    Oma Corry en Lucienne
  5. Astrid Reulen:
    3 mei 2018
    Dat gezicht van Wesley bij die transformer, onbetaalbaar! Geweldig! “Zo, die is wel heul groot zeg!” Ik vind het echt genieten om mee te mogen lezen! Iedere ochtend voor het ontbijt weer een nieuw verhaal! Ik kijk alweer uit naar de volgende! Veel plezier nog!
  6. Jolanda:
    4 mei 2018