dag 11 ontbijt grand Floridian hotel en Magic Kingdom

3 mei 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we niet in ons appartement ontbeten, maar in het Grand Floridian Hotel. We hadden al in Nederland gereserveerd, want het is erg populair bij de Disney World bezoekers. Het is het grootste en duurste hotel van Disney World. We zijn eerst gaan ontbijten. Er was mega veel lekkers, mickeywafels, pannekoekjes in diverse smaken, roerei, scones, bagels, fruit, eigenlijk van alles. We hebben heerlijk gegeten, en tijdens het eten kwamen disney characters buurten. Het was erg leuk en de bediening was heel behulpzaam en vriendelijk voor Wesley.

Na het ontbijt zijn we een rondje gaan lopen over het resort, het was mega uitgebreid en best indrukwekkend. Wij hebben al vaker in het Disneyland Hotel in Parijs rond gelopen, maar het is niet vergelijkbaar, op de stijl na.

De auto mocht daar geparkeerd blijven staan, en wij namen de monorail naar Magic Kingdom. Wat leuk om je op verschillende manieren te verplaatsen. We waren er in no time. Het was ons tweede bezoek aan het park, want we hebben nog lang niet alles gezien. We hebben weer wat attracties gedaan en wat foto momentjes met de characters. Ook gingen we met Wesley in de Pirates of the Carribean. De attractie is niet rolstoeltoegankelijk, maar we hebben Wesley er ingetild, tussen ons in met een opblaas kussentje, en hopseflops, gaan met die banaan!!! Wesley helemaal blij natuurlijk, want in Parijs mocht hij er al een aantal jaar niet meer in.

Verder had Wesley de rol van Maurice, de vader van Belle, in Enchanted tailles with Belle😃 Dat wil dus zeggen dat moeders met Wesley tussen allerlei kinderen  een soort van toneelstukje stond op te voeren😃

Het was weer een mooie, warme en gezellige dag! Morgen maar weer eens een beetje uitslapen.