dag 5 Hollywood Studio’s

27 april 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we een beetje uitgeslapen. Lekker rustig opgestart en onze oranje shirtjes aangedaan, want we vieren hier natuurlijk ook Koningsdag! weliswaar zonder oranje tompouce, maar dat is met andere lekkere dingen vandaag goed gekomen😉

Vanmiddag zijn we naar park 3, Hollywood Studio’s gegaan. Dat is ca.10 minuutjes met de auto. Ons resort ligt heerlijk centraal, maar ook rustig buiten de “disneyzone” En het is weer een onvergetelijke dag geworden! We hebben shows gezien van Starwars en de kleine zeemeermin. Wesley had mooie en waardevolle ontmoetingen met characters. Een hele speciale met Starwars troopers, die kwamen hem halen, iedereen moest aan de kant, zodat we een mooie foto konden maken. Dan met Olaf van Frozen, zo ontzettend leuk! En na de foto’s kreeg Wesley een tasje mee, waarin een knuffel van Olaf zat. zó bijzonder....Er lopen ook allerlei acteurs rond, die vanuit het niets een gesprek met je aangaan. Erg grappig, Wesley werd er ook weer uitgepikt, zie filmpje

We aten vanavond bij 50’s prime time café, ook weer een hele leuke ervaring. Het is een restaurant in de 50-er jaren style, en het eten is ook in die style. De bediening spelen een rol, alsof je in de keuken bij je oma zit te eten. Héél erg gelachen, maar ook genoten van draadjesvlees, sperzieboontjes en aardappelpurree (smahed potatoes) het woord van de dag voor Wesley

We sloten de dag af met Fantasmatic! Een avondshow met projectie, vuurwerk en verlichte boten op het water. Alweer een dag vol mooie dingen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lucienne:
    28 april 2018
    Zo,zo dat ziet er allemaal leuk en lekker uit, Wesley zal wel zijn ogen uit kijken wat leuk voor de schat,geniet maar verder van alles
    groetjes van ons Oma Corry en Lucienne
  2. Saskia:
    28 april 2018
    Wat gaaf zeg!! Heerlijk om te zien.
  3. Barbara:
    28 april 2018
    Wat een heerlijke koningsdag. Ik begrijp dat jullie die oranje tompouce niet hebben gemist 😘Liefs bar xxx
  4. Jolanda:
    28 april 2018
    Wauwwwwww geweldig om jullie belevenissen te volgen, maarrrrrr waar blijft dat filmpje van het zwembad???
  5. Angela:
    28 april 2018
    Ik had die oranje-tompouce zo ingeruild! 😉
    Genieten met de hoofdletter G! 😘
  6. Ilse van der Horst:
    28 april 2018
    Oranje out fit mee 👍. Wat heerlijk om te zien dat jullie zo genieten!
  7. Mijke:
    29 april 2018
    Whoop whoop met de troopers op de foto💪. Wat is t mega daar🤗
  8. Evelien:
    30 april 2018
    Wat een ongelooflijk gave dingen beleven jullie!! En wat leuk dat we mee mogen genieten! Gr van groep oranje!
  9. Gerrie uenk:
    13 mei 2018