dag 4 Animal Kingdom

26 april 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag staat Animal Kingdom op het programma. Een prachtig park in het teken van dieren. Heel veel mooie stukken natuur en natuurlijk Pandora, the world of Avatar. We bezoeken 2 korte musicals: Nemo en the Lion King. Allebei supermooi gemaakt. We maken een rit met de Wildlife express train en de Killimanjarosafari, allebei mét de rolstoel erin! Wat kan hier toch veel voor rolstoelgebonden personen! Wesley had ontmoetingen met Timon en Russel en Doug van UP! Het was wel erg warm vandaag. We hebben veel pauzes ingelast met drinken en ijsjes. De moeheid sloeg ook toe bij ons alledrie, en hebben we besloten om de avondshow "river of lights" een andere keer te gaan kijken. Wel hebben we nog lekker gegeten bij Rainforrest Café!

In het appartement hebben we lekker gebruik gemaakt van de jacuzzi en nu gaan we weer lekker slapen.

we zetten de foto's en filmpjes per dag neer, het lukt helaas niet om een dagfilmpje te uploaden, want die worden dan te groot om te uploaden. De filmpjes van woensdag staan er nu ook bij.

Tot morgen! Happy Kingsday allemaal!

1. Petra:
    Wat heerlijk dat jullie zo genieten! Vandaar vooral mee door! :) Xxx
  2. Astrid Reulen:
    27 april 2018
    Wat is het toch leuk om de verhalen te lezen! Ik geniet van het zichtbare plezier van Wesley! Super!
  3. Barbara:
    27 april 2018
    Wat heerlijk dat jullie zo genieten en wat een mooie belevenissen al in die paar dagen. Wat geweldig dat er zoveel geregeld is voor rolstoelgebruikers. En wat doet Wes (maar jullie ook 😁) het geweldig. Goed denk ik dat je even toegeeft aan die vermoeidheid van reizen en indrukken want het is natuurlijk heel wat al dat reizen het tijdsverschil en alle indrukken. Vandaag weer klaar voor een nieuwe geweldige dag. Geniet ervan. Liefs Bar en Toon👍🍀😗
  4. Gerda Al - de Jong:
    27 april 2018
    Hoeveel hoogtepunten kan een mens verdragen? Volgens mij gaan jullie een nieuw record vestigen. Lekker doorgaan, rusten als het moet en dan alles maar weer laten bezinken. XX
  5. Mijke:
    29 april 2018
    Ik ben zo stikjaloers! En wat is het fijn dat daar gewoon rekening gehouden wordt met rolstoelgangers😊. Heerlijk om jullie te zien genieten!