dag 8 Epcot

30 april 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag gingen we naar het 4e park van Disneyworld, Epcot! Vanmorgen hebben we eerst wat uit geslapen, rustig ontbeten en toen naar het park. Weer een heel verschillend park dan de andere parken. Omdat er nu een Garden festival is, waren er veel bloemen, buxuscreaties van disneyfiguren en een foodfestival. Epcot bestaat uit 2 delen, zo waren we eerst in futureworld, en later in world showcase , met allerlei landen. We wandelden vandaag door Canada, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Marokko, China, Japan etc etc, en elk land had zijn eigen attractie, restaurantjes en winkeltjes. Zo zagen we Mary Poppins in Engeland, aten een croque monsieur in Frankrijk, en vaarden we in Mexico in een bootje als de three caballeros.

En als speciale afsluiting van de dag hadden we een frozen dessertbuffet, met uitzicht op de Illuminations vuurwerkshow van Epcot, en daarna mochten we als afsluiting als VIP in de frozen attractie!!!! Deze attractie is niet rolstoeltoegankelijk, maar we hebben Wesley in de gondel getild, tussen ons in met een opblaasbaar kussentje voor zijn rug. Wat was dat enorm gaaf! Wesley zat te stralen! Dat deed hij trouwens al de hele dag, wat is hij( en wij ook!) aan het genieten!

1. Mijke:
    1 mei 2018
    Je ziet de pret op jullie koppies! Zo gaaf!!
  2. Hans:
    1 mei 2018
    Dat jullie genieten straalt van iedere foto af. Geweldig🙂!
  3. Sascha:
    1 mei 2018
    Wat heerlijk om jullie enthousiaste verhalen te lezen,geniet er nog lekker van samen x
  4. Barbara:
    1 mei 2018
    Wat geweldig weer en wat leuk dat jullie nu ook met z'n drieën op de foto staan😁. Wat een mooie reis. Je ziet dat jullie genieten en nu nog twee weken te gaan. Heerlijk geniet ervan. Liefs bar xxx 😘
  5. Joëlle:
    1 mei 2018
    Wauw! Wat een te gekke verhalen en foto’s! Super!
    Veel plezier nog! Groetjes Joëlle
  6. Carmen: