we zijn er klaar voor!!!!!!!

22 april 2018 - Badhoevedorp, Nederland

Het is bijna zover! Alles is klaar voor onze reis morgen. De baclofenpomp van Wesley staat op Floridatijd. De koffers zijn uiteindelijk gepakt. We hadden toch iets meer mee dan gedacht, dus toch maar een koffer extra mee😃 Het is vreemd....normaal laden we onze bus af met allerlei hulpmiddelen en andere bagage. Nu moet het allemaal in koffers en tassen met een maximaal gewicht en afmetingen. Maar alles zit in de koffers, een tas vol met papieren  verklaringen etc. en de stabilostoel zit ook in een speciale tas. Vannacht slapen we al in een hotel vlakbij schiphol, en kunnen we morgenochtend “rustig” richting Schiphol. We hebben er super veel zin in! Wesley is nog vrij rustig, en dat hopen we ook zo te houden. Straks lekker proberen te slapen, en dan gaan we echt!

medische bagage

koffers pakken alles eindelijk in de koffers....pffffff

1. Astrid Reulen:
    22 april 2018
    Ontzettend veel plezier! Geniet van al de spannende, mooie avonturen maar vooral van elkaar! Wat zal het bijzonder zijn! 👋 ik kijk uit naar jullie verhalen!
  2. Kim van Deursen:
    22 april 2018
    Zo... Ik heb ook eindelijk ingelogd. Heel veel plezier en alvast een hele goede vlucht!! Ik ga jullie volgen 🤗
  3. Petra:
    23 april 2018
    Ontzettend veel plezier en genieten maar!!!!
  4. Mijke:
    23 april 2018
    Yeahhhhh Heel veel plezier. Zo leuk om toch een soort van mee te gaan via jullie verhalen😊
  5. Linda Schoonderbeek:
    Hele goede reis 🛫
  6. Hans van Haarlem:
    23 april 2018
    Goede reis, veel plezier en lekker genieten.
  7. Wendy:
    23 april 2018
    Spannend hoor , echt veel plezier genieten!!!!!😘
  8. Gerda Al - de Jong:
    23 april 2018
    Ben zo blij voor jullie, eindelijk is het zover! :-D