10 days to go!!

13 april 2018 - Koedijk, Nederland

countdown                        ready to go

We gaan nu officieel aftellen!  Nog maar 10 dagen voordat we vertrekken. De belangrijke papieren en verklaringen zijn in huis en liggen klaar. De medicatie van de mannen en de drinkvoeding komen vandaag binnen. Nu alleen nog maar rustig en fit blijven de komende week, en dan kan eindelijk onze droomreis beginnen

Wesley kan ook niet wachten tot het zover is! Wat een belevenis voor onze Wes. Hij telt de dagen af, kijkt naar films van Harry Potter, E.T., King Kong etc, om zich goed voor te bereiden op alles wat we daar gaan zien. Verder oefent hij zijn engels op de Tobii, en geniet van de Amerikaanse playlist. (zie filmpje)

1. Petra:
    Whoehoe!!!!!!!
  2. Gerda Al - de Jong:
    13 april 2018
    Ik kan me de opwinding goed voorstellen! Nog maar 10 nachtjes, gelukkig gaat de tijd snel als je slaapt, dus voorlopig lekker vroeg naar bed...
    Groot voordeel daarvan is ook dat je lekker uitgerust aan deze fantastische reis kunt beginnen.
  3. Hans:
    13 april 2018
    Ja het gaat nu bijna echt gebeuren🙂 De voorpret is al leuk. Bassie en Adriaan naar Amerika al gezien? Nostalgie.... https://www.dailybase.nl/videos/nostalgie-ten-top-bassie-adriaan-op-reis-door-amerika/ Goed weekend!
  4. Barbara:
    20 april 2018
    Lieve Ger Fred en Wesley nog een paar nachtjes en dagjes en dan gaat jullie lang gekoesterde wens in vervulling. Maak er een onvergetelijk mooie reis van. Voor nu nog even succes met de voorbereidingen. Liefs Toon en Bar 👍🍀✈🍹🍦😘
  5. Gerda Al - de Jong:
    22 april 2018
    Nog één nachtje slapen! Gaat hopelijk lukken, want de spanning voor de grote reis loopt nu wel hoog op neem ik aan.
    Geniet van alles wat goed gaat, sla zo snel mogelijk over wat minder goed gaat. Een grootste reis met elkaar en laat ons weten hoe het jullie vergaat. Alle goeds en tot snel!
  6. Wesley, Fred & Gerry:
    22 april 2018