nog maar 4 weekjes....

25 maart 2018 - Koedijk, Nederland

Wat gaat het ineens supersnel! De weken vliegen om, en we zijn al weer wat stappen verder. De drinkvoeding van Wesley mag mee met de handbagage en met de nodige papieren en verklaringen. Er waren wat onduidelijkheden met TUI, omdat de door onze geboekte starclass stoelen zomaar omgezet werden in Premium stoelen, terwijl wij wel hiervoor betaald hebben. Later nog een mail dat de dreamliner wegens ingelast onderhoud vervangen werd door een Airtanker met alleen maar economyclass stoelen, en dat zou wel héél krap gaan worden met Wesley’s Stabilostoel. Maar gelukkig is dit uiteindelijk gisteren duidelijker geworden. Het verschil tussen starclass en premium is vergoed, en de beenruimte bij Premiumstoelen is ook nog goed te doen. De Dreamliner gaat vanaf maandag weer naar Florida vliegen✈️ Vandaag konden we zelfs al de vliegtuigstoelen reserveren. Wesley heeft een mooie plek op de 2e rij bij het raam!

Wat ook superleuk is, dat we vanaf vandaag een Fastpass reservering van 3 attracties per dag kunnen vastleggen voor de parken in Disneyworld. Dit werkt via de MyExperience app waar onze toegangstickets aan gekoppeld zijn. We hebben al samen met Wesley de eerste Fastpass attracties vastgelegd voor onze eerste dag in Magic Kingdom. Echt heel leuk!

MyExperience App          Fastpass

En dan is het nu echt aftellen. De komende weken de doktersverklaringen, medicijnenpaspoorten en andere verklaringen verzamelen en dan zijn we er helemaal klaar voor!

1. Petra:
    25 maart 2018
    Whoehoe!!! Het schiet al lekker op en fijn dat het stoelenprobleem is opgelost!
  2. Karin Donkers:
    25 maart 2018
    Wat een mooi en spannend vooruitzicht. Ben benieuwd of jullie net zo enthousiast zijn over Florida als dat ik was. Ik ben er 5 jaar geleden geweest en heb ook een rondreis gemaakt. We hebben genoten. Heel veel plezier.
  3. Hans:
    25 maart 2018
    Wat heerlijk dat er nu duidelijkheid is over de ruime stoelen. De voorpret kan nu echt beginnen🙂
  4. Wesley, Fred & Gerry:
    25 maart 2018
    Ja Karin, dat kan ik mij nog herinneren. Nooit gedacht dat wij deze reis ook gingen maken met Wesley. Maar soms moet je het gewoon doen en proberen. We hebben er enorm veel zin in!
  5. Gerda Al - de Jong:
    25 maart 2018
    Na wat 'trouble in the world of TUI' weer goed op weg naar 'the world of Disney and other magic places in the United States of America!'
    Geweldig dat het vooruitzicht nu steeds beter in zicht komt!
  6. Jannie:
    10 april 2018
    Geweldig om jullie zo te kunnen volgen, ga ik ook zeker doen.