Reacties
Reacties 51 - 100 van 156
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hans | Zo wil ik ook ontbijten! Geweldig | 4 mei '18 |
| Gerda Al - de Jong | Het is maar goed dat jullie zo goed kunnen slapen… | 4 mei '18 |
| Jolanda | Gaaf die transformers.!! | 4 mei '18 |
| Astrid Reulen | Dat gezicht van Wesley bij die transformer, onbetaalbaar!… | 3 mei '18 |
| Lucienne | nou nou wat hebben jullie al veel gezien wat fantastisch!!!!!… | 3 mei '18 |
| Jet | Superdepuper | 3 mei '18 |
| Carmen | Zo gaaf. Super leuke foto’s. 😊 | 3 mei '18 |
| Wesley, Fred & Gerry | het is héél indrukwekkend! ik heb er ook een filmpje… | 3 mei '18 |
| Wesley, Fred & Gerry | heb er een filmpje van op het blog gezet😘 | 3 mei '18 |
| Mijke | Oohhh die M&M shop.....kwijlen😍 | 3 mei '18 |
| Mijke | Oh het ziet er allemaal zo gaaf uit. Het is zo on-nederlands… | 3 mei '18 |
| Saskia | Alles is daar ook groot groter grootst!!! Wat een… | 2 mei '18 |
| Saskia | Wat te gek zeg!! Geniet lekker | 2 mei '18 |
| Joëlle | Wauw! Wat een te gekke verhalen en foto’s! Super!… | 1 mei '18 |
| Barbara | Wat geweldig weer en wat leuk dat jullie nu ook met… | 1 mei '18 |
| Sascha | Wat heerlijk om jullie enthousiaste verhalen te lezen,geniet… | 1 mei '18 |
| Hans | Dat jullie genieten straalt van iedere foto af. Geweldig🙂! | 1 mei '18 |
| Mijke | Je ziet de pret op jullie koppies! Zo gaaf!! | 1 mei '18 |
| Francisca | Oh wat gaaf!! Fijn te horen dat alles zo goed is gegaan… | 30 apr. '18 |
| Carmen | Wat een geweldige foto’s. En wat een prachtig weer.… | 30 apr. '18 |
| Evelien | Geweldige foto’s weer!! Genieten!! Groetjes groep… | 30 apr. '18 |
| Evelien | Wat een ongelooflijk gave dingen beleven jullie!!… | 30 apr. '18 |
| Martine | Ziet er echt top uit!!!! Lieve groet en veel plezier… | 30 apr. '18 |
| Mijke | Hahaha...echt mini gehakt worstje zit er niet bij… | 29 apr. '18 |
| Mijke | Whoop whoop met de troopers op de foto💪. Wat is… | 29 apr. '18 |
| Mijke | Ik ben zo stikjaloers! En wat is het fijn dat daar… | 29 apr. '18 |
| Hans | Geweldige foto's. Vooral die met Starwars is… | 29 apr. '18 |
| Wendy | 🤣👍🏼👍🏼dat hoofd wat Wes 😍wat is dit… | 29 apr. '18 |
| Wesley, Fred & Gerry | nee het zijn vissticks geworden😃 met aardappelen… | 29 apr. '18 |
| Ilse van der Horst | Gehakt met spinazie ? 😉 | 28 apr. '18 |
| Ilse van der Horst | Oranje out fit mee 👍. Wat heerlijk om te zien dat… | 28 apr. '18 |
| Angela | Ik had die oranje-tompouce zo ingeruild! 😉 Genieten… | 28 apr. '18 |
| Jolanda | Wauwwwwww geweldig om jullie belevenissen te volgen,… | 28 apr. '18 |
| Angela | Love it!! ⛄😍 | 28 apr. '18 |
| Angela | Te grappig, hoe Amerikaans 😀 | 28 apr. '18 |
| Angela | Die fanatieke hoofden... Hihi, geweldig! | 28 apr. '18 |
| Barbara | Wat een heerlijke koningsdag. Ik begrijp dat jullie… | 28 apr. '18 |
| Jolanda | Jaaaaaa hilarisch. Wat een sfeertje | 28 apr. '18 |
| Jolanda | Wat prachtig ziet het er allemaal uit. Zo verzorgd… | 28 apr. '18 |
| Saskia | Wat gaaf zeg!! Heerlijk om te zien. | 28 apr. '18 |
| Gerda Al - de Jong | Lekker oranje gekleurde gasten! Mooie foto van jullie… | 28 apr. '18 |
| Jet | Wat een feest. | 28 apr. '18 |
| Ineke lopes cardozo | Leuke foto , Wes! Lekker knuffelen met Olaf😜 | 28 apr. '18 |
| Lucienne | Zo,zo dat ziet er allemaal leuk en lekker uit, Wesley… | 28 apr. '18 |
| Barbara | Kippenvelmomentjes die vuurwerkshow👍 | 27 apr. '18 |
| Gerda Al - de Jong | Wat een heerlijke hoeveelheid ruimte is er voor jullie… | 27 apr. '18 |
| Gerda Al - de Jong | Hoeveel hoogtepunten kan een mens verdragen? Volgens… | 27 apr. '18 |
| Barbara | Wat heerlijk dat jullie zo genieten en wat een mooie… | 27 apr. '18 |
| Astrid Reulen | Wat is het toch leuk om de verhalen te lezen! Ik geniet… | 27 apr. '18 |
| Jet | Fred is een topper, hij zet Wes precies goed voor… | 27 apr. '18 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »


- Mariska: Heel leuk om zo te lezen…
- Ilse van der Horst: Ja,ja, het is jullie gelukt.…
- Gerda Al - de Jong: Zo dan, klus geklaard, klaar…
- Barbara: Welcome home🏠en ook al…
- Hans: Welkom thuis. Geweldig om…
Alle reacties »